Puddersnø og toppturer


Fjelltoppene har fått sitt første melisdryss og nysnøen kryper sakte lenger ned over fjellsiden. Jeg kjenner at det begynner å krible i kroppen og at jeg allerede nå ser frem til sesongen med ski, puddersnø og toppturer.




I dag slapp Norrøna sin reklamefilm for sin Narvik kolleksjon, og det er i området med dette fantastiske fjellandskapet jeg skal leke meg i vinter. Narvikfjellet skisenter er kjent blant freeridere fra hele verden, og i 2011 kom senteret på andreplass i VGs kåring av norges beste anlegg for løssnøkjøring. Hele regionen byr på opplevelser som dette:


Welcome to narvik from Norrona on Vimeo.

Jeg er langt fra noe ekstremkjører, men bildene i denne videoen sier mer enn nok om hvorfor jeg gleder meg stort til å komme meg opp på fjelltoppene med ski på beina. Enjoy!



Previous
Next Post »
0 Komentar